دانلود آهنگ

دانلود آهنگ های جدید

دانلود آهنگ

دانلود آهنگ های جدید

  • ۱
  • ۰

دانلود تمام آهنگهای مصطفی راغب با کیفیت بالا

Download Full Album Mostafa Ragheb

فول آلبوم کامل مصطفی راغب خواننده احساسی و خوش صدای کشور

دانلود تمام آهنگهای مصطفی راغب

 

قسمتی از متن آهنگ نرو:

داری میری و بارون جز دلم همه چی آروم
~♬ ~ چی شده آخه این همه با من داری بد میشی ~♬ ~
میری چشمام خیره به جادست واسه تو این فاصله سادست~♬ ~
~♬ ~ چی شده حالا از منه عاشق داری رد میشی ~♬ ~

نرو که بی تو دلخورم نرو من بی تو میبرم~♬ ~
~♬ ~من از غم زندگی پرم عزیز دلم ~♬ ~
به دروی عادتم نده نرو نه حال من بده~♬ ~
~♬ ~ تو بری غصه میخورم عزیز دلم~♬ ~

وی که مداحی و مرثیه سرایی هم میکند تاکنون موفق به کسب مقام اول خوانندگی در جشنواره موسیقی جوان، رتبه اول جشنواره موسیقی جوان کشور، رتبه برگزیده جشنواره بین‌المللی رضوی در بخش مناجات در ۴ سال متوالی و رتبه اول آهنگسازی جشنواره منطقه‌ای تئاتر شده است.

تمامی حقوق مرتبط و فعالیت های هنری او متعلق به موسسه ی فرهنگی هنری آوازی نو می باشد.

لیست موزیک های مصطفی راغب :

دلبری

میترسم از حس جنون

بی هوا

پروانه

نرو

دوست دارم

همینه عشق

صدای باران

دانلود فول آلبوم مصطفی راغب

  • ۹۸/۱۰/۱۰
  • Yashar Ghorbbani

نظرات (۱)

  • ..♥️Mobina♥️ ..
  • سلام

    :))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی